شبکه Render پردازش و رندر جلوه های بصری سه بعدی با کیفیت بالا را برای هنرمندان، مهندسان و دانشمندان امکان پذیر می کند.

شبکه همتا به همتا Render کاربران را به هم متصل می کند و به آنها اجازه می دهد منابع واحد پردازش گرافیکی (GPU) بلا استفاده را به شبکه متصل کرده و به آن کمک کنند. این امر به کاربران اصلی کمک می کند تا از قدرت محاسباتی در ارائه محتوای سه بعدی خود با قیمت های پایین تر بهره‌مند شوند.

شبکه Render قدرت پردازش گرافیکی نامحدودی را برای رندر کردن محتوای سه بعدی با کمک بلاکچین ارائه می دهد.

شبکه رندر با ترکیب رندر جلوه های بصری سه بعدی با بلاکچین، طیف وسیعی از موارد استفاده در خلاقیت، تحقیقات علمی، ساخت فیلم و ایجاد متاورس را دارد.

شبکه رندر (RNDR) چیست؟

Render Network اولین شبکه غیرمتمرکز و همتا به همتا در نوع خود است که تمام محدودیت های دسترسی به منابع محاسباتی پردازش گرافیکی را رفع می کند.

شبکه Render با قدرت محاسباتی زیادی که دارد، گرافیک های حرکتی سه بعدی با وضوح بالا (HD) را در کمترین زمان پردازش می کند و در عین حال امنیت را تضمین می کند. خدمات آن از رندر اولیه جلوه های بصری سه بعدی تا هوش مصنوعی را شامل می شود.

شبکه رندر در سال 2017 تاسیس شد و خدمات قابل توجهی در پردازش تولید محتوای سه بعدی ارائه داده است.

این امر به ویژه بر توانمندسازی هنرمندان و کمک به آنها با قدرت پردازنده گرافیکی با کارایی بالا در پردازش محتوای بصری آنها تمرکز دارد.

شبکه رندر (RNDR) چگونه کار می کند؟

این پروژه بر روی شبکه اتریوم ساخته شده است تا بتواند از قابلیت ها و امنیت شبکه استفاده کند.

یکی دیگر از بخش های مهم شبکه رندر Octane Render است که یک اپلیکیشن رندر می باشد که توسط شرکت نرم افزاری OTOY توسعه یافته است.
با این روش شبکه Render می‌تواند با هم افزایی بلاکچین و پردازش تولید محتوای سه بعدی عمل کند.

در حالی که پروژه برای تایید داده ها، فرایند پرداخت و ذخیره سازی به شبکه اتریوم متکی است، Octane Render همراه با سایر چارچوب های خود به پردازش کار رندر سه بعدی کمک می کند.

شبکه Render به کاربران اجازه می دهد تا قدرت پردازش گرافیکی (GPU) استفاده نشده را از دستگاه های خود به اشتراک بگذارند. در عوض، مشارکت‌کنندگان توکن‌های ابزار اصلی RNDR را به عنوان پاداش دریافت می‌کنند.

از آنجایی که شبکه همتا به همتا کاربران نهایی را به هم متصل می کند، آنها می توانند از این توان محاسباتی با هزینه کم و بدون به خطر انداختن امنیت استفاده کنند. این یک موقعیت سودده هم برای مشارکت کنندگان و هم برای کاربران اصلی می باشد.

شبکه Render محیط کارآمدی را برای پردازش یا رندر کردن فضاهای سه بعدی مجازی که در انیمیشن، بازی آنلاین، متاورس و غیره استفاده می‌شوند، ارائه می‌دهد.

RNDR توکن ابزار بومی شبکه Render

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، RNDR توکن ابزار اصلی شبکه Render است.

این توکن ابزاری نامیده می شود زیرا نقش مهمی در پرداخت های شبکه ایفا می کند. عرضه کل این توکن ها 532,219,655 RNDR می باشد.

از آنجایی که شبکه Render بر اساس بلاکچین اتریوم کار می کند، RNDR با استاندارد توکن ERC-20 مطابقت دارد. با این حال، در سال 2018 به یک قرارداد جدید ثبت شد تا عرضه توکن را با نسبت 4:1 کاهش دهد. این امر یک عملکرد قرارداد هوشمند اضافی را معرفی کرده است.

علاوه بر این، این پروژه اخیرا اعتبارات RNDR را معرفی کرده است که توسط توکن های RNDR پشتیبانی می شوند تا فرایند پیوستن به شبکه Render را ساده کنند.
کاربران علاقه مند می توانند اعتبارات RNDR را در PayPal، Stripe یا مستقیماً از طریق پورتال شبکه رندر rndr.x.io خریداری کنند.

موارد استفاده از شبکه رندر (RNDR)

عملکردها و قابلیت های شبکه Render برای طیف وسیعی از کاربران نهایی، از هنرمندان گرفته تا مهندسان، مفید است.

توان محاسباتی GPU آن می تواند هم برای پیشرفت های علمی و هم برای اهداف محتوای خلاقانه استفاده شود.

جلوه های بصری در RNDR

هنرمندان و استودیوهای فردی می توانند جلوه های بصری سه بعدی در مقیاس بزرگ را با هزینه کمتر با کمک شبکه Render پردازش کنند.
فرآیند رندر کردن موشن گرافیک‌های آنی نیازمند قدرت محاسباتی عظیمی است که بسیار پرهزینه هستند.
شبکه Render استفاده از قدرت پردازش نامحدود GPU با قیمت های نسبتاً پایین را امکان پذیر کرده و به تولید عکس های با وضوح بالا، حرکات و جلوه های دیگر کمک می کند.

دارایی های مجازی در RNDR

هنرمندان سه بعدی می توانند انواع مختلفی از دارایی های مجازی، از توکن های غیر قابل تعویض (NFT) گرفته تا سلاح های مجازی برای بازی های آنلاین با کمک شبکه Render ایجاد کنند. کیفیت با وضوح بالا ارائه شده توسط شبکه در دنیای دیجیتال امروزی از اهمیت بالایی برخوردار است.

تولید محتوا مجازی در شبکه رندر

جدا از گرافیک متحرک و طراحی و ایجاد دارایی های مجازی، شبکه Render همچنین به فیلمسازان در ارائه تصاویر با کیفیت بالا کمک می کند. ایجاد محیط های سه بعدی در مقیاس بزرگ در فیلم ها همراه با اکشن زنده بازیگران با شبکه Render امکان پذیر شده است.

برنامه های کاربردی اضافی در RNDR

علاوه بر این، شبکه Render دارای موارد استفاده چندگانه در زمینه هایی مانند نقشه برداری، طراحی محصول، معماری، شبیه سازی و تجسم است. این کاربرد نه تنها گرافیک سه بعدی با وضوح +16K را برای کنسرت ها فعال می کند، بلکه به نمونه سازی طرح های محصول نیز کمک می کند.

شبکه Render دارای قابلیت بسیار زیادی برای یافتن برنامه های کاربردی در تجسم محتوای پیچیده و شبیه سازی کار تحقیقاتی در زمینه های فیزیک و ریاضی است.

خلاصه ای از شبکه رندر (RNDR)

شبکه Render یک پروژه بلاکچین پیشگام است که از فناوری غیرمتمرکز برای ارائه رندر مقرون به صرفه از جلوه های بصری و گرافیک های حرکتی استفاده می کند.

پردازش آنی موشن گرافیک با وضوح بالا، نیاز به قدرت محاسباتی و هزینه های بالایی دارد و شبکه Render با جمع‌آوری توان پردازش گرافیکی (GPU) اضافی و ارائه آن به کاربران نهایی به‌طور مؤثر و ایمن، محدودیتها را برطرف می‌کند.


منبع: